Lasopleiding TIG lassen niveau 1 Staal of RVS – PIJP

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

TIG lassen diploma NIL niveau 1 Staal of RVS – PIJP

Doel lasopleiding TIG lassen pijp

De opleiding is gericht op het behalen van het TIG pijp lasdiploma op NIL niveau 1. Onze lasinstructeurs begeleiden u graag bij de cursus TIG lassen. Met een slagingspercentage van 98% staat u garant voor een professionele cursus. TIG pijp lassen leren doet u daarom bij de Lasschool!

Theorie TIG lascursus (processen en apparatuur)

• Lasprocessen.
  • Lasinstallaties voor het TIG lassen.
  • Principe Booglassen.

Praktijk TIG lascursus

• Lassen van binnenhoeknaden in pijp/pijp en pijp-plaat inde positie PB, I-naden in pijp/pijp in de positie PA en PC
  • Materiaaldikte:2,65 t/m 3 mm
  • Materiaalsoort:CR/ISOTR 15608: groep 1
  • Beoordeling:uitsluitend visueel en door meten

Werkwijze TIG lassen leren

U leert tijdens deze opleiding zowel theoretisch als door oefening in de praktijk.

Vooropleiding

Geen vooropleidingseisen.

Cursus TIG lassen

De cursus duurt 15 avonden / 8 dagen. Met een frequentie van één keer per week.

Cursuslocatie

Lasschool.nl heeft meerdere locaties gevestigd door heel Nederland. Trainingen / lasopleidingen binnen uw bedrijf op aanvraag.

Startdatum

U kunt uw lasopleiding op basis van beschikbaarheid overdag of in de avond starten. Instromen is geheel het jaar mogelijk.

Afsluiting

De opleiding wordt afgesloten met een theorie -en praktijkexamen. Het examen wordt door het Nederlands Instituut voor Lastechniek afgenomen. Bij positief resultaat ontvangt de kandidaat een diploma of een lasserskwalificatie certificaat conform de EN 287-serie voor de uitvoering van laswerkzaamheden in geheel Europa.

tig pijp lassen staal of rvs

Full-service lastechnisch onderwijs

Lasschool.nl hanteert full-service onderwijs. Bekijk de PDF voor meer informatie.
Voor het aanvragen van een offerte, prijslijst of planning kunt u bellen met onze opleidingsadviseur: 088 – 011 22 00 of vul onderstaand contactformulier in.

Subsidie

Klik hier voor meer info.

Ook interessant voor u

lasschool-17-jaar-ervaring-lasopleiding

jaar ervaring

opleidingsmomenten-lasschool-lasopleidingen

Opleidingsmomenten: overdag, 's avonds of op zaterdag uw opleiding volgen

lasschool-lasopleidingen-blije-cursisten

tevreden cursisten

Baangarantie

Wanneer u zich wilt omscholen of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging kunt u in aanmerking komen voor baangarantie.

Financieringsoplossingen

Vraag tijdens uw adviesgesprek ook naar onze aantrekkelijke financieringsoplossingen.

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk
• Eindhoven
• Lelystad

Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
    [datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
    JaNee