Vind de zzp’ers met de juiste lasskills

Mekano adviseert technische professionals op weg naar de opleiding die ze nodig hebben. Wij verwijzen onze zzp’ers regelmatig door naar de Lasschool als de behoefte er is.
Maar wellicht zijn er ook technici in vaste dienst die extra scholing kunnen gebruiken? Daarvoor introduceren wij graag de Lasschool.nl bij je, omdat wij iedereen scholing toewensen.

Kennis omzetten naar resultaten op de werkvloer.

Lasschool.nl zet zich in om kennis en vaardigheden van werknemers in de metaalverwerkende sector op peil te brengen en te houden. Wij zijn een NIL-erkend opleidingsinstituut en door DNV-GL gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethode- kwalificaties.

Wij kunnen uw medewerkers verder opleiden in de volgende processen:

• TIG
  • MIG
  • MAG
  • BMBE / Elektrode
  • Autogeen

Naast de opleidingen met diploma bieden wij ook opleidingen op maat. Wanneer specifieke kennis of vaardigheden verder ontwikkeld moeten worden kunnen wij ons richten op deze competenties.Samen bereiken we de bedrijfsdoelen en zetten we deze kennis om naar resultaten op de werkvloer.

Opleidingsmomenten
Opleidingen op basis van beschikbaarheid overdag of in de avond worden gestart. Instromen is geheel het jaar mogelijk.

Waarom medewerkers opleiden?
Dat is een veelgestelde vraag. Voor kennisorganisaties is het aanbieden van opleidingen vaak een no-brainer, maar sommige organisaties zien het opleiden of trainen van personeel als een kostenpost. Dat laatste is natuurlijk waar; scholing van personeel kost nu eenmaal geld.
U kunt het echter ook zien als een investering waarmee u op andere vlakken juist kosten bespaart. U investeert immers in de kennis van het personeel en daarmee dus in de groei en ontwikkeling van het bedrijf.

Kortom, het trainen en ontwikkelen van medewerkers heeft vele voordelen:
1. Scholing bevordert de groei van de organisatie
2. Hogere kwaliteit en een betere concurrentiepositie
3. Medewerkers zijn gemotiveerder en loyaler
4. Door scholing een aantrekkelijke (toekomstige) werkgever

Efficiënter & productiever
Uit diverse onderzoeken is gebleken dat goed opgeleide medewerkers efficiënter werken, productiever zijn en een hogere kwaliteit van werk afleveren.
Goed opgeleid personeel krijgt meer werk af in dezelfde tijd en maakt minder fouten. De mogelijkheid tot het volgen van trainingen en opleidingen verhoogt namelijk het werkplezier en dat zorgt ervoor dat men beter presteert. Zo verbetert de organisatie de dienstverlening richting uw klanten aanzienlijk. Ook uit onderzoek van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) is gebleken dat studerende medewerkers meer tevreden zijn en bijdragen aan een goede werksfeer. Het opleiden van personeel heeft daarmee dus positieve impact op de bedrijfscultuur.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier of info@lasschool.nl of bel naar 088 011 22 00.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
    [datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
    JaNee