Lastechniek

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

Lastechniek

Wilt u graag als lasser uw certificering behalen? Laat Lasschool uw lastechniek verbeteren met een lasopleiding op maat. Wij bieden diverse lascursussen aan van niveau 1 tot en met 4. Lasschool is erkend door het NIL, Nederlands Instituut voor Lastechniek, als instituut. Daarnaast zijn wij door het DNV, Det Norske Veritas, gemachtigd om zowel lasmethodekwalificaties als lasserskwalificaties af te nemen.
Wilt u graag meer inzicht in onze lascursussen en waarvoor u uw lastechniek kunt verbeteren? Neem dan vrijblijvend contact op met Lasschool. Onze medewerkers staan u graag te woord om een passend advies en informatie te verstrekken.

Aanbod

Naast het ruime aanbod van onze lascursussen zijn wij zeer flexibel in onze lasopleidingen. Wij denken aan onze cursisten. U kunt daarom bij ons terecht voor zowel dag– als avondopleidingen. Eveneens kunnen wij u ook helpen in het weekend. Tevens biedt Lasschool extra theorieavonden en examentrainingen aan. Niet voor niets kennen wij een slagingspercentage van wel 98%. Wij zeggen niet alleen dat wij denken aan onze cursisten, Lasschool komt dit daadwerkelijk na!

Verder informeren wij u ook graag of u in aanmerking komt voor een subsidie of andere voucher. Daarvoor kunt u direct contact opnemen met één van onze medewerkers.

Wat maakt ons uniek?

Maar waarom zou u uw lasopleiding bij ons moeten behalen? Zoals gezegd kennen wij een zeer hoog slagingspercentage. Daarnaast verkrijgt u werkinstructeurs met een ruime werkervaring. Lasschool maakt het mogelijk om het NIL-lasdiploma binnen 8 dagen te behalen. Omdat wij graag met u het gesprek aangaan om een cursus op maat te volgen, bieden wij aan om een cursusprogramma samen te stellen en af te stellen op de techniek en structuur van het bedrijf. Dit maakt Lasschool een unieke opleider.

Bent u overtuigd en wilt u meer informatie over ons als lasopleider? Neem daarvoor contact met ons, samen lassen we het klusje!

jaar ervaring

Opleidingsmomenten: overdag, 's avonds of op zaterdag uw opleiding volgen

tevreden cursisten

Baangarantie

Wanneer u zich wilt omscholen of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging kunt u in aanmerking komen voor baangarantie.

Financieringsoplossingen

Vraag tijdens uw adviesgesprek ook naar onze aantrekkelijke financieringsoplossingen.

map

Lasschool Eindhoven

Ekkersrijt 1416
5692 AK Eindhoven

Lasschool Nieuwegein

Lasschool Harderwijk

Nobelstraat 22
3846 CG Harderwijk

Lasschool Lelystad

Albert Einsteinweg 4
8218NH Lelystad

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk
• Eindhoven
• Lelystad

Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
[datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
JaNee