Lasopleiding regio Utrecht

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

Lasopleiding volgen in de regio Eindhoven

Op basis van beschikbaarheid kan de lasopleiding overdag of in de avond worden gestart. Instromen is geheel het jaar mogelijk.
Snel beginnen? U kunt uw lasopleiding starten vanaf donderdag 18 maart.
Full-service onderwijs
Wanneer u kiest voor Lasschool.nl, kiest u automatisch voor ons full-service concept. Dit service concept staat garant voor geen verassingen achteraf. Wij begeleiden u of uw werknemer voor één vast tarief van start tot diploma. Hierdoor krijgt iedere lascursist krijgt een lasopleiding op maat.
Lasschool.nl is sinds 2003 uw vertrouwde lasopleidingspartner. Onze docenten zijn vakkundig en hebben jarenlange ervaring in het veld.
Opleidingslocatie regio Eindhoven:
Ekkersrijt 1416 5692 AK Son en Breugel
lasopleidingen lasschool leren lassen
Welke lasopleiding kan ik volgen?
Wij zijn een NIL-erkend opleidingsinstituut in Eindhoven en bieden lasopleidingen van niveau 1 tot en met 4. Er wordt onderwezen en praktisch geoefend in de volgende processen:

• Elektrode lassen (BMBE)
    Bij elektrode lassen wordt een elektrische boog getrokken tussen de elektrode en het werkstuk. Bij dit lasproces wordt er geen gebruik gemaakt van beschermgas omdat dit wordt gevormd uit de bekleding van de elektrode. De elektrode bestaat uit een metalen kerndraad en een bekleding. De kerndraad geleidt de stroom en dient tevens als toevoegmateriaal.
    Bekijk alle elektrode lasopleidingen >>
  • MIG lassen
    Bij MIG lassen (Metaal lassen met Inerte Gassen) wordt met de stroombron door de lastoorts een boog getrokken tussen de aangevoerde lasdraad en het werkstuk. De lasboog smelt het basismateriaal dat gelast wordt samen met de lasdraad.MIG lassen wordt toegepast voor het verbinden van koper, aluminium of aluminiumlegeringen evenals non-ferro metalen welke met inerte gassen worden gelast. Als gas wordt hiervoor Argon, Helium of mengsels hiervan gebruikt.
    Bekijk alle MIG lasopleidingen >>
  • MAG lassen
    Bij MAG lassen (Metaal lassen met Actieve Gassen) wordt met de stroombron door de lastoorts een boog getrokken tussen de aangevoerde lasdraad en het werkstuk. De lasboog smelt het basismateriaal dat gelast wordt samen met de lasdraad.MAG lassen wordt toegepast voor het verbinden van ongelegeerde en laaggelegeerde staalsoorten welke met actieve gassen worden gelast. Als gasmengsel wordt Argon, Kooldioxide en Zuurstof gebruikt.
    Bekijk alle MAG lasopleidingen >>
  • TIG lassen
    TIG lassen staat voor Tungsten Inert Gas. Tungsten is de Engelse benaming voor de Nederlandse begrip wolfraam. Met het TIG lasproces kan een mooie, nauwkeurige en schone laskwaliteit worden bereikt. Het TIG lasproces kan worden toegepast in (dunne) plaat of pijp van staal, aluminium en RVS. Er komt een lasboog tot stand tussen een niet verslijtende wolfraam elektrode en het basismateriaal. Het beschermgas is meestal Argon, een inert gas.
    Bekijk alle TIG lasopleidingen >>
  • Autogeen lassen
    Autogeen lassen is een lasproces die gebruikmaakt van een zeer hete vlam. Dit lasproces wordt ook wel gassmeltlassen of zuurstof-acetyleenlassen genoemd. Dat komt doordat er gebruikgemaakt wordt van een combinatie van acetyleen met zuivere zuurstof. Tijdens het autogeen lassen wordt er gebruik gemaakt van een speciale brander.
    Bekijk alle Autogeen lasopleidingen >>

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier of info@lasschool.nl of bel naar 088 011 22 00.
lasschool-17-jaar-ervaring-lasopleiding

jaar ervaring

opleidingsmomenten-lasschool-lasopleidingen

Opleidingsmomenten: overdag, ’s avonds of op zaterdag uw opleiding volgen

lasschool-lasopleidingen-blije-cursisten

tevreden cursisten

Baangarantie

Wanneer u zich wilt omscholen of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging kunt u in aanmerking komen voor baangarantie.

Financieringsoplossingen

Vraag tijdens uw adviesgesprek ook naar onze aantrekkelijke financieringsoplossingen.

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk
• Eindhoven
• Lelystad
Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
    [datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
    JaNee