â–¼

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

Overzicht NIL kaderopleidingen

Lastechnische kaderopleidingen

Als lasser ligt er elke dag weer een uitdaging voor je klaar. Technieken en processen volgen elkaar in snel tempo op. Wil jij als vakmens nog verder doorgroeien in het lastechnisch vak? Kijk dan eens naar de lastechnische kaderopleidingen.

Bij de Lasschool.nl wordt onderwezen en praktisch geoefend in de volgende technieken:

Werkgevers

Wanneer u in uw planning heeft of overweegt om uw vakmensen bijscholing en extra speciale trainingen te geven kan dat bij ons. Wij kunnen de medewerkers eerst testen om te bepalen wat hun niveau is waarop moet worden verder gebouwd, zodat er ook tijdefficiënt gewerkt kan worden.
Ook wordt er opgeleid voor bepaalde certificaten tbv verlenging van testen.Tevens kan Lasschool.nl Opleidingen zg. in-huis opleidingen organiseren, of samenstellen tbv speciale technologieën.

Contact

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier, info@www.lasschool.nl of bel naar 088 011 22 00.

jaar ervaring

tevreden cursisten

map

Lasschool Eindhoven

Ekkersrijt 1416
5692 AK Eindhoven

Lasschool Nieuwegein

Lasschool Harderwijk

Nobelstraat 22
3846 CG Harderwijk

Lasschool Lelystad

Albert Einsteinweg 4
8218NH Lelystad

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk
• Eindhoven
• Lelystad

Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
JaNee