Breid je las-skills uit, open deuren

Als technische zzp’er krijg jij ongetwijfeld wel eens de vraag of je een las kunt leggen. Bij de reparatie van een lift bijvoorbeeld. Of tijdens het onderhoud van machines in de voedingsmiddelenindustrie. Als je goed kunt lassen, ben je breder inzetbaar. En aantrekkelijker voor opdrachtgevers. Ontdek hoe jij je expertise uitbreidt.

Breid je las-skills uit. Mekano heeft connecties met de Lasschool.

Lasschool.nl zet zich in om kennis en vaardigheden van werknemers in de metaalverwerkende sector op peil te brengen en te houden. Wij zijn een NIL-erkend opleidingsinstituut en door DNV-GL gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethode- kwalificaties.

Wij kunnen u verder opleiding in de volgende processen:

• TIG
  • MIG
  • MAG
  • BMBE / Elektrode
  • Autogeen

Naast de opleidingen met diploma bieden wij ook opleidingen op maat. Wanneer specifieke kennis of vaardigheden verder ontwikkeld moeten worden kunnen wij ons richten op deze competenties.

Opleidingsmomenten
U kunt uw opleiding op basis van beschikbaarheid overdag of in de avond starten. Instromen is geheel het jaar mogelijk.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier of info@lasschool.nl of bel naar 088 011 22 00.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
    [datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
    JaNee