TIG lascursus

TIG lassen staal, RVS of aluminium

Word TIG lasser

Start nu met je TIG lascursus

Wil je leren TIG lassen? Volg dan de TIG lascursus!
De inhoud van de cursus hangt af van jouw leerdoelen. Wil je een basiscursus over het TIG lassen of juist specifieke vaardigheden ontwikkelen voor een bepaald project? Alles is mogelijk.

Je kunt kiezen uit het TIG lassen van staal, RVS of Aluminium. Een combinatie hiervan is ook mogelijk. Naast het lassen van binnenhoek-, buitenhoek- of overlap lasverbindingen kun je ook kiezen voor pijp-pijp of pijp-plaat lasverbindingen.

Wil je graag vrijblijvend advies over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier,
bel 088 – 011 22 00 of mail naar info@lasschool.nl

NIL TIG lasopleiding | Met diploma
9

Behaal een NIL erkend TIG lasdiploma op niveau 1, 2, 3 of 4.
Het diploma is een leven lang geldig.

9

Wil je alleen praktijkexamen doen? Dat kan. Wanneer je slaagt voor je praktijkexamen, ontvang je een praktijkverklaring. Wil je binnen 2 jaar toch een diploma behalen dan kun je alsnog deelnemen aan een theorie-examen. Als je bent geslaagd dan kun je je praktijkverklaring omwisselen voor een diploma.

TIG lascursus op maat | Zonder diploma
9

Is het behalen van een diploma niet noodzakelijk? Dan ben je op de juiste pagina. Je kiest dan namelijk voor de TIG lascursus op maat. Afhankelijk van jouw doelen stellen we de inhoud in overleg samen.

Opleidingslocaties

Iedereen heeft een andere levensstijl, van wisseldiensten tot een druk privé leven. Daarom kun jij je TIG lascursus volgen op het moment dat het jou uitkomt. Kies voor een opleiding in de avond, overdag of op zaterdag.

Harderwijk

Westeinde 100
3844 DR Harderwijk

Eindhoven

Ekkersrijt 1416
5692 AK Son

“Ik las voor de hobby aan auto’s in mijn eigen werkplaatsje. De cursus TIG lassen was heel compleet en op maat gemaakt. Hierdoor heb ik specifiek geleerd wat ik zelf ook aan het lassen ben.”

Dennis

Hobbyist, TIG lascursus

“Ik was beginner en wilde de basis van het tig lassen leren. Een diploma was voor mij niet nodig en daarom heb ik voor de tig lascursus gekozen. De docent heeft veel ervaring en kan het duidelijk uitleggen.”

Matthijs

TIG lascursus