Pellegrom Lastechniek

NIL handvaardigheid en kader opleidingen – DNV certificeringen

Pellegrom Lastechniek, ook voor uw
lasopleidingen en certificeringen!

Volg een NIL erkende lasopleiding of kies voor een DNV certificering.

Naast de reguliere opleidingen geven wij ook lastrainingen op maat. De inhoud is afhankelijk van de werkzaamheden die worden uitgevoerd. Wij kijken hierbij naar het lasproces, het materiaal, de materiaaldikte(s), de lasverbinding(en) en de laspositie(s). Na het volgen van de training is de medewerker perfect inzetbaar binnen uw bedrijf.

Pellegrom Lastechniek

PELLEGROM BACK to LASSCHOOL KORTING!

Dag(en)

Uur(s)

Minute(s)

Second(s)

Pellegrom BACK to LASSCHOOL korting
Meld je aan voor 26 augustus!

Wil jij in september beginnen aan je lasopleiding?
Meld je dan nu aan met korting!

De lasopleidingen en certificeringen worden uitgevoerd door Lasschool.nl. Lasschool.nl is sinds 2003 NIL erkend opleidingspartner en door het DNV gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethodekwalificaties.

Vrijblijvend advies of een persoonlijke offerte?
Bel 088 – 011 22 00 vul onderstaand formulier in of mail naar pellegrom@lasschool.nl

jaar kennispartner

Gemiddelde beoordeling

Praktijklocaties

Neem direct contact
met ons op.

Dagopleiding

Op korte termijn de opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 diploma.

Avondopleiding

Lasopleiding volgen naast een drukke baan? Volg de lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Werk en privé prettig combineren? Kies dan voor zaterdag om de lasopleiding te volgen.

Aanmelden

Meld je direct aan voor de last-minute actie! Wil je advies of heb je een vraag? Neem dan contact met ons op.