Orbitec reparatie

Orbitaal lassen

Exlusief orbitec dealer

Service en reparatie Orbitec

Lasschool is officieel dealer van Orbitec en voert ook reparatie en onderhoud uit aan Orbitec lassysteem of accessoires.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Neemt u dan gerust contact op met het service team.

Het is voor ons van het grootste belang om onze klanten na hun aankoop van onze producten te helpen. Een snelle en betrouwbare reparatie- en onderhoudsservice is vanzelfsprekend. Onze producten overtuigen door hun robuustheid en betrouwbaarheid. Om deze eigenschappen te behouden, raden wij u aan om alle onderhouds- en reparatiewerkzaamheden door ons te laten uitvoeren. Ons competente en applicatie-ervaren serviceteam behandelt de apparaten van de klant met de grootste zorg en precisie.

orbitec reparatie
Onderhoud
Reparatiekosten worden vermeden als u vaste onderhoudsmomenten voor uw producten inplant. Onze onderhoudsservice reconditioneert uw producten optimaal en garandeert gebruik zonder onderbrekingen of kwaliteitsverlies.

Voordelen van de onderhoudsservice

Preventief onderhoudsschema
Aanpassing van instellingen en kalibraties
Raadpleging over lijsten met reserveonderdelen en slijtageonderdelen op de locatie van de klant
Gepersonaliseerde onderhoudsservice

Reparatie
Het optimaal functioneren en snel reviseren van onze producten is essentieel om stilstand te voorkomen. Onze competente servicemedewerkers garanderen samen met de permanente beschikbaarheid van alle componenten een probleemloze reconditionering van uw producten.

Voordelen van de reparatieservice

Reparatie door fabrikant
Exclusief gebruik van originele onderdelen
Snelle verwerkingstijden
Verhuurservice om uitvaltijden te verminderen

Orbitec reparatie

Heeft u een Orbitec lassysteem of accessoire welke reparatie of onderhoud nodig heeft? Neem dan contact met ons op.

Onderhoud aan product