Orbitec orbitaal lassystemen

Orbitaal lassen

Exlusief orbitec dealer

Orbitaal lassen
De basis van industriële productie

Moderne orbitaal lasoplossingen zijn in veel toepassingen van belang. De superieure kwaliteit van deze oplossingen en maken het gebruik van relevante orbitaal lasapparatuur een absolute must in veel industriële gebieden.

Deze technologie wordt onder andere gebruikt in de segmenten halfgeleiders, luchtvaart- en ruimtevaarttechniek, farmaceutica, chemicaliën, voedingsmiddelen en dranken, scheepsbouw, ketels en warmtewisselaars, olie en gas, petrochemie en hernieuwbare energie. Er zijn ook veel andere industriële toepassingen waar alleen orbitaal lassen aan de nodige kwaliteitseisen voldoet.

orbitaal lasmachine

Orbitaal meetapparatuur

Zuurstof analysator
Purge pressure analysator

Als officieel dealer van Orbitec levert Lasschool alle machines, als ook de originele accessoires en onderdelen (spare parts). Daarbij kunt u bij ons ook terecht voor de huur van Orbitec machines. Wilt u meer informatie over de mogelijkheden? Neemt u dan gerust contact op met onze product adviseurs.

Wil je weten welke orbitaal machine bij je werkzaamheden past? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Onderwerp