Subsidieregeling
omscholing tot lasser

TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Elektrode lassen – Autogeen lassen

Op korte termijn omscholen naar lasser

Omscholingstraject

Wil je 1 of meer medewerkers of nieuwe medewerkers laten omscholen tot lasser? Als werkgever kun je aanspraak maken op financiële ondersteuning.

certificeringen lassen LMK LK
BUDGET

Een verschuiving naar kansrijke beroepen in de techniek is van groot belang door het verschil tussen vraag en aanbod op de arbeidsmarkt. Daarnaast is het oplossen van de krapte in deze beroepsklassen noodzakelijk voor maatschappelijke uitdagingen. Ook biedt het medewerkers die omscholen naar deze beroepen een duurzaam perspectief op de arbeidsmarkt.

Werkgevers kunnen een eenmalig, een vast bedrag van € 3.750 aanvragen per om te scholen medewerker (maximaal 6 omscholingstrajecten per werkgever).

Interesse?
Deze regeling is beperkt beschikbaar, neem direct contact met ons op via 088-0112200, per email via info@lasschool.nl of door middel van onderstaand contactformulier.

lasopleiding op maat
TIG lasopleidingen

TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen

MIG lassen aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mag lassen

MAG lassen staal. NIL niveau 1 t/m 4.

elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)

Elektrode lassen staal of RVS. NIL niveau 1 t/m 4.

autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen

Autogeen lassen NIL niveau 1 t/m 4.