â–¼

MAG lascursus

MAG lassen

Word MAG lasser

Start nu met je MAG lascursus

Wil jij ook (beter) leren MAG lassen? Volg dan de MAG lascursus!
De inhoud van de lascursus hangt af van jouw doelstelling of project. Wil je een basiscursus over het MAG lassen of juist specifieke vaardigheden ontwikkelen voor een bepaald project? Alles is mogelijk.

Je kunt beginnen bij de basis en binnen- en buitenhoek lasverbindingen lassen in de lasposities PA/ PB. Ook als je al kunt MAG lassen is de lascursus een uitstekende keuze., dan kun je kiezen voor het lassen in de lasposities PF, PG of PC.

Wil je graag vrijblijvend advies over de mogelijkheden? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier,
bel 088 – 011 22 00 of mail naar info@lasschool.nl

NIL MAG lasopleiding | Met diploma

Behaal een NIL erkend MAG lasdiploma op niveau 1, 2, 3 of 4.
Het diploma is een leven lang geldig.

Wil je alleen praktijkexamen doen? Dat kan. Wanneer je slaagt voor je praktijkexamen, ontvang je een praktijkverklaring. Wil je binnen 2 jaar toch een diploma behalen dan kun je alsnog deelnemen aan een theorie-examen. Als je bent geslaagd dan kun je je praktijkverklaring omwisselen voor een diploma.

MAG lascursus op maat | Zonder diploma

Is het behalen van een diploma niet noodzakelijk? Dan ben je op de juiste pagina. Je kiest dan namelijk voor de MAG lascursus op maat. Afhankelijk van jouw doelen stellen we de inhoud in overleg samen.

Opleidingslocaties

Iedereen heeft een andere levensstijl, van wisseldiensten tot een druk privé leven. Daarom kun jij je MAG lascursus volgen op het moment dat het jou uitkomt. Kies voor een opleiding in de avond, overdag of op zaterdag.

Harderwijk

Westeinde 100
3844 DR Harderwijk

Eindhoven

Ekkersrijt 1416
5692 AK Son

“Tijdens de cursus heb ik dun materiaal leren lassen. De docent is ervaren en heeft veel kennis van de lastechniek.”

Angelo

MAG lascursus

“Ik wilde leren lassen voor hobbymatige projecten. Ik had nog nooit gelast en heb daarom gekozen voor de MAG lascursus beginners. Ik heb heel veel geleerd en kan nu zelfstandig lassen.”

Dave

MAG lascursus beginners