Lasopleiding Zwolle

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Op zoek naar een lasopleiding dichtbij Zwolle?

Wil jij graag leren lassen, je verdiepen in één van de verschillende lasprocessen of een lasopleiding volgen om je om te scholen tot lasser? Kom naar onze vestiging nabij Zwolle!

Theoretische opleidingen waarmee je als lasser kunt doorgroeien zoals Visueel lasinspecteur of International Welding Practitioner IWP zijn ook mogelijk.

Hierdoor zijn zowel de professionals als de hobbyisten, meubelmakers en kunstenaars aan het juiste adres.

Lasopleidingen bij lasschool.nl

Wij bieden lasopleidingen in de lasprocessen MIG, MAG, TIG, Autogeen en BMBE lassen. Deze lasopleidingen zijn NIL erkend wat inhoud dat het is goedgekeurd door het Nederlands Instituut voor Lastechniek. Na positieve afronding van de examens ontvang je het diploma wat je hele leven geldig is.

Is het behalen van een diploma voor jou niet noodzakelijk? Kies dan voor een lastraining op maat. De inhoud en duur stellen we in overleg samen. Je krijgt praktijkgerichte les waarbij je echt aan de slag gaat met het vak!

Woon jij in (de buurt van) Zwolle of ben je hier met je bedrijf gevestigd en zoek je een goede lasopleider? Dan kun jij bij ons terecht! Onze vestiging in Harderwijk is goed te bereiken vanuit de regio Zwolle, waarbij de reistijd ongeveer een half uur is met de auto en het station is 5 minuutjes lopen.

Waarom kiezen voor de lasopleidingen van Lasschool.nl?

Lasschool.nl is al kennispartner sinds 2003. Wij hebben passie voor vakmanschap, en leiden lassers uit het werkveld op.  Ook scholen wij mensen om tot lasser welke enthousiast worden van techniek. Dit doen wij met echte vakkrachten. Onze docenten hebben namelijk jarenlange werkervaring en zijn nog dagelijks actief in het werkveld.

lasopleiding Zwolle

Lasopleiding Zwolle

Start jouw NIL erkende opleiding of lastraining wanneer het jou uitkomt!

Enthousiast geworden?

Wil jij ook leren lassen? Als professional doorgroeien of juist beginner starten? Neem dan contact met ons op!

lasopleiding Zwolle

Online leeromgeving

Als Lasschool.nl kunnen wij met trots zeggen dat we de enige lasschool zijn die een online leeromgeing hebben ontwikkeld. Hierdoor kun je waar je ook bent theorie leren, quizzen oefenen en de vragen beantwoorden.

Het enige wat je nodig hebt is een computer, tablet of smartphone met internetverbinding en je kunt aan de slag!

Hoe makkelijk Harderwijk te bereiken is vanaf Zwolle

• Je kunt onze locatie vanuit Zwolle binnen 30 minuten bereiken met de auto.
  • Met het openbaar vervoer ben je binnen 35 minuten bij ons, slechts 5 minuutjes lopen vanaf het station. Plan je reis op 9292OV.

lasopleiding op maat
TIG lasopleidingen

TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen

MIG lassen aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mag lassen

MAG lassen staal. NIL niveau 1 t/m 4.

elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)

Elektrode lassen staal of RVS. NIL niveau 1 t/m 4.

autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen

Autogeen lassen NIL niveau 1 t/m 4.