â–¼

MIG – MAG – TIG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Word lasser

Lasopleiding Veenendaal

Woon je in Veenendaal of is je werkgever gevestigd in Veenendaal? Ook dan kunnen wij jou (verder) opleiden tot lasser.

Wij leiden zowel beginnende als professionele lassers op. Wil je een korte beginners training volgen of je niveau 1/2 NIL diploma behalen? Dat kan in de lasprocessen TIG, MIG, MAG, autogeen of elektrode BMBE lassen.

Ben jij al een gevorderde lasser en wil je je NIL niveau 3/4 diploma behalen of een DNV certificering (LK/LMK)? Ook dat kan. Volg je lessen in de avond, op een doordeweekse dag of op zaterdag.

Wil je doorgroeien naar een leidinggevende functie en wil je het certificaat tot Visueel Lasinspecteur (VTw) of International Welding Practitioner (IWP meesterlasser) behalen? Neem dan contact met ons op.

Waarom Lasschool.nl?

Wij vinden het belangrijk dat je jouw leerdoelen behaalt. Of dit nu een NIL lasopleiding, korte lastraining of certificering is.

Dit begint bij een uitgebreid eerste adviesgesprek waar we bepalen aan welke scholing jij en het bedrijf het meeste hebt.

Onze docenten zijn nog dagelijks actief als lasser. Ze hebben naast hun passie voor lassen ook een passie voor het overbrengen van kennis, de perfecte combinatie.

Lasopleiding Veenendaal

Woon jij in (de buurt van) Veenendaal of ben je hier met je bedrijf gevestigd en zoek je een goede lasopleider? Dan kun jij bij ons terecht! Onze vestiging in Nieuwegein goed te bereiken vanuit de regio Veenendaal, de reistijd is ongeveer 24 minuten met de auto.
Liever les in regio Harderwijk? Ook dat kan, deze vestiging is binnen 35 minuten bereikbaar vanuit Veenendaal.

Lasser opleiding Veenendaal