Lasopleiding Utrecht

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Word lasser

Al 18 jaar uw vertrouwde opleidingspartner in Utrecht

Lasschool.nl is sinds 2003 uw vertrouwde lasopleidingspartner in de regio Utrecht. Wij zijn een NIL-erkend opleidingsinstituut en bieden lasopleidingen van niveau 1 tot en met 4.  Er wordt onderwezen en praktisch geoefend in de volgende processen:

Docenten met jarenlange werkervaring

Lasopleidingen bij Opleidingscentrum Lasschool zijn van zeer hoge kwaliteit. Onze docenten zijn vakkundig en hebben jarenlange ervaring in het veld. Iedere lascursist krijgt een lascursus op maat, hiermee zorgen wij ervoor dat iedere lasser naar een goed eindresultaat begeleid wordt. In combinatie met onze persoonlijke benadering kunnen wij met trots zeggen dat de lasopleidingen in zowel het binnen- als buitenland worden gevolgd!

Introductiemiddag

Tijdens de introductiemiddag bij Lasschool.nl maakt u kennis met de verschillende lasprocessen wanneer u nog niet weet welke opleiding het beste bij uw werkzaamheden en wensen past. Ook kunt u zich inschrijven voor de introductiemiddag om uw lasniveau te bepalen, wat interessant is voor personen die al kunnen lassen maar niet precies weten welk niveau ze moeten volgen.

Bent u benieuwd naar de vele lascursussen bij ons opleidingsinstituut? Schrijft u zich dan direct in via aanmelding lasopleiding. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen!