Lasopleiding Tiel

Wij staan al sinds 2003 voor je klaar met lasopleidingen en lascursussen.
Waarom Lasschool.nl? Wij snappen dat je je lasopleiding wilt volgen wanneer het jou uitkomt. Volg je opleiding overdag, in de avond of op zaterdag. Daarnaast wil je natuurlijk ook beginnen wanneer het jou past, volgende week of over een maand? Bij ons is het mogelijk.

Wij bieden een compleet opleidingspakket en zijn er voor beginnende & ervaren lassers. Kies voor een basis lascursus zodat je zelfstandig aan de slag kunt. Wil je graag een diploma behalen? Ook dat is mogelijk, van NIL niveau 1 t/m 4.

Ben je een ervaren lasser en wil je verder doorgroeien? Kies dan voor een diploma op niveau 3/4, een lasserscertificaat of een kaderopleiding zoals VTw-2 of IWP tot meesterlasser.

Vanuit Tiel ben je al binnen 20 minuten bij je opleidingslocatie in Nieuwegein.

Iedere cursist krijgt bij ons een lasopleiding op maat.
Of je nu kiest voor een NIL lasopleiding of een lastraining op maat.

Wij vinden persoonlijke begeleiding heel belangrijk, vanuit de docent maar ook vanuit onze backoffice. We begeleiden je naar het examen vanuit de opleidingslocatie maar ook op afstand. Door onze online leeromgeving kun je je theoretische kennis altijd en overal verbreden. Maak de quizzen en test je kennis!

Bij de lastraining op maat is de inhoud en duur in overleg. Ook hierbij begeleiden we je naar je leerdoelen. Wil je specifieke lasverbindingen of lasposities leren? Alles is mogelijk!

Lasopleiding Tiel
Lasopleiding Tiel lassen

Dagopleiding

Op korte termijn de opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 diploma.

Avondopleiding

Lasopleiding volgen naast een drukke baan? Volg de lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Werk en privé prettig combineren? Kies dan voor zaterdag om de lasopleiding te volgen.