Lasopleiding Gouda

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

WorD lasser

Lasopleiding Gouda

Wil jij een NIL erkende lasopleiding volgen of een korte lastraining? Neem dan contact met ons op. Wij geven les aan zowel beginners als echte lasprofessionals.

Leer de basisprincipe van het lassen en ga aan de slag als TIG, MIG, MAG, autogeen of elektrode lasser. Volg je les in de avond, overdag of op zaterdag. Ben jij een lasprofessional en wil je je verder doorontwikkelen? Volg dan de lasopleiding op NIL niveau 3 of 4. Wanneer je wilt doorgroeien naar een leidinggevende functie? Kies dan voor de opleiding tot visueel lasinspecteur of IWP meesterlasser.

Waarom Lasschool.nl?

Lasschool.nl is sinds 2003 las technisch kennispartner. Onze lasinstructeurs zijn nog dagelijks actief in het werkveld, waar ze de uitdagingen niet uit de weg gaan. Hierdoor beschikken ze over talrijke ervaringen uit de praktijk. Naast hun passie voor de lastechniek hebben ze ook passie voor onderwijs. De perfecte combinatie.

Daarnaast willen we naast de beste instructeurs ook de beste omgeving voor onze talenten. Onze lasboxen zijn daarom ook uitgerust met de nieuwste Fronius lasapparatuur.

lasopleiding gouda

Lasopleiding Gouda en omgeving

Is jouw bedrijf, of woon jij, in Gouda? Dan ben je binnen 25 minuten bij onze opleidingslocatie in Nieuwegein.

Adresgegevens:
3439MP Nieuwegein