Lasopleiding Gorinchem

TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Autogeen lassen -BMBE Elektrode lassen

Lasopleidingen regio Gorinchem

Sinds 2003 jouw lastechnisch kennispartner

Lasschool.nl is als sinds 2003 jouw vertrouwde partner op het gebied van lastechnisch onderwijs. Wij geven NIL erkende lasopleidingen van niveau 1 tot en met 4, lastrainingen op maat en zijn gemachtigd tot het afnemen van DNV-GL certificeringen.

Wij zijn er voor iedereen, de beginner maar ook de professional. Zo kun je kiezen voor een NIL erkende lasopleiding welke wordt afgerond met een examen of voor een lastraining op maat. Hierbij worden de werkstukken en de lesstof aangepast naar jouw wensen.

De praktijkgerichte handvaardigheidsopleidingen kunnen worden gevolgd in de volgende processen:

Introductiemiddag lassen

Kennismaken met de verschillende lasprocessen of opgaan voor een niveau bepaling? Dat kan!

Tijdens de introductiemiddag kunnen beginners kennis maken met de verschillende lasprocessen.
De leraar zal samen met u kijken welk lasproces het beste bij u past.

Daarnaast kun je kiezen voor een niveau bepaling. Kun je al lassen? Dan kan het zijn dat je een niveau hoger met een lasopleiding kunt beginnen, dit is in overleg met de docent.

De datum wordt na inschrijving in overleg nader bepaalt.
Interesse of meer informatie gewenst? Schrijf je dan in via het formulier op deze pagina.

lasopleiding Gorinchem volgen

Ervaren docenten

De docenten bij Opleidingscentrum Lasschool zijn nog dagelijks actief in het werkveld. Zo blijven we de ‘laatste’ kennis delen en houden we het kennispeil hoog van onze vakkundige docenten.

Leren lassen wanneer het jou uitkomt

Bij Lasschool kun je gedurende het jaar instromen en de lasopleiding volgen wanneer het jou uitkomt, door-de-weeks of in het weekend.

Dagopleiding

Op korte termijn je opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 diploma.

Avondopleiding

Je lasopleiding volgen naast je drukke baan? Volg je lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Je werk en privé prettig combineren met het volgen van je lasopleiding.