Lasopleiding Eindhoven

TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Autogeen lassen -BMBE Elektrode lassen

Lasopleidingen regio eindhoven

Al 17 jaar uw vertrouwde opleidingspartner

Lasschool.nl is als 17 jaar uw vertrouwde lasopleidingspartner. Wij zijn een NIL-erkend opleidingsinstituut in Eindhoven en bieden lasopleidingen van niveau 1 tot en met 4.  Er wordt onderwezen en praktisch geoefend in de volgende processen:

Docenten met jarenlange werkervaring

Lasopleidingen bij Opleidingscentrum Lasschool zijn van zeer hoge kwaliteit. Onze docenten zijn vakkundig en hebben jarenlange ervaring in het veld. Iedere lascursist krijgt een lascursus op maat, hiermee zorgen wij ervoor dat iedere lasser naar een goed eindresultaat begeleid wordt. In combinatie met onze persoonlijke benadering kunnen wij met trots zeggen dat de lasopleidingen in zowel het binnen- als buitenland worden gevolgd!

Introductiemiddag

Tijdens de introductiemiddag bij Lasschool.nl Eindhoven maakt u kennis met de verschillende lasprocessen.
De leraar zal samen met u kijken welk lasproces het beste bij u past.
Daarnaast wordt ook uw lasniveau bepaalt, wat interessant is voor personen die al kunnen lassen maar niet precies weten welk niveau ze moeten volgen.

De datum wordt na inschrijving in overleg nader bepaalt.
Interesse? Schrijf u dan in via het formulier op deze pagina.

Lasopleiding Eindhoven mogelijkheden

Met examen

NIL Diploma

Wanneer je slaagt voor zowel je theorie- als praktijkexamen, ontvang je het NIL diploma van het proces en niveau waarin je examen hebt gedaan. Een NIL lasdiploma is een leven lang geldig.

Wanneer je slaagt voor je praktijkexamen, ontvang je een praktijkverklaring. Wil je binnen 2 jaar toch een diploma behalen dan kun je alsnog deelnemen aan een theorie-examen. Als je bent geslaagd dan kun je je praktijkverklaring omwisselen voor een diploma.

Zonder examen

Lastraining op maat

Wanneer je geen diploma wilt behalen kies je voor een lastraining op maat. Deze word op basis van jouw wensen en leerdoelen samengesteld. Na afloop ontvang je een bewijs van deelname.

Contact
Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onderstaand formulier, info@lasschool.nl of bel naar 088 011 22 00.