Lasopleiding Amsterdam

TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Elektrode lassen – Autogeen lassen

Lasopleidingen regio Amsterdam

Sinds 2003 jouw lastechnisch kennispartner

Lasschool.nl is hét lastechnisch opleidingscentrum voor de beginner en professional.

Wij zijn de NIL erkend opleidingspartner van niveau 1 t/m 4 en zijn gemachtigd tot het afnemen van DNV-GL certificeringen.

Een NIL lasopleiding wordt afgerond met een diploma. Wanneer je geen diploma wilt behalen kies je voor een lastraining op maat. De lesstof en werkstukken worden dan aangepast naar jouw leerdoelen. De training sluit je af met een bewijs van deelname.

De praktijkgerichte handvaardigheidsopleidingen kunnen worden gevolgd in de volgende processen:

Ervaren docenten

De docenten bij Opleidingscentrum Lasschool zijn nog dagelijks actief in het werkveld. Zo blijven we relevante kennis delen en blijft  het kennispeil van onze vakkundige docenten hoog.

Leren lassen wanneer het jou uitkomt

Bij Lasschool kun je gedurende het jaar instromen en de lasopleiding volgen wanneer het jou uitkomt, door-de-weeks of in het weekend.

Ook incompany

Lasschool.nl heeft meerdere opleidingslocaties en hier mogen we regelmatig klanten uit de regio Amsterdam en Hoofddorp ontvangen. Daarnaast geven we ook incompany lasopleidingen. Het kan natuurlijk zo zijn dat je liever wilt leren lassen op je eigen lasapparaat en in je eigen omgeving. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Dagopleiding

Op korte termijn je opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 diploma.

Avondopleiding

Je lasopleiding volgen naast je drukke baan? Volg je lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Je werk en privé prettig combineren met het volgen van je lasopleiding.