Lasopleiding Almere

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Word lasser

Volg jouw lasopleiding in regio Almere

Lasschool is sinds 2003 opleidingspartner voor zowel professionals als beginners.

Wil jij leren lassen of juist verder doorgroeien als lasser? Dan ben je aan het juiste adres. Volg een lastraining op maat of een niveau 1 lasopleiding en leer de beginselen van het lassen.

Ben je al een gevorderde lasser dan kies je voor een niveau 3/ 4 lasopleiding of een kaderopleiding zoals visueel lasinspecteur.

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Technisch vakkundig personeel opleiden via Lasschool.nl

Lasschool.nl creëert lastechnisch vakmanschap, iedere cursist krijgt een lasopleiding op maat. Of je nu een lasopleiding met diploma of een korte lastraining volgt. Samen behalen we de doelstelling en zorgen we voor resultaat op de werkvloer.

Studeer flexibel, wanneer het jou uitkomt

Je kunt je lasopleiding starten wanneer het jou uitkomt. Daarnaast kun je je lasopleiding volgen naast je drukke baan of privé leven. Kies ervoor om je lasopleiding overdag, in de avond of op zaterdag te volgen.

lasopleiding almere

lasopleiding op maat
TIG lassen
TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL lasopleiding Almere niveau 1 t/m 4.
mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen
MIG lassen aluminium. NIL lasopleiding Almere niveau 1 t/m 4.
mag lassen
MAG lassen staal. NIL lasopleiding Almere niveau 1 t/m 4.
elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)
Elektrode lassen staal of RVS. NIL lasopleiding Almere niveau 1 t/m 4.
autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen
Autogeen lassen NIL lasopleiding Almere niveau 1 t/m 4.

Opleidingslocatie

Lasschool.nl heeft opleidingslocaties in Nieuwegein en Harderwijk. Beide locaties zijn slechts 30 tot 35 minuten vanaf Almere met de auto. Wanneer je met het openbaar vervoer komt dan kun je je reis plannen met 9292 OV.

Adres gegevens van de opleidingslocaties:
Westeinde 100, 3844 DR Harderwijk
Pascalbaan 1, 3439 MP Nieuwegein

Les op locatie

Wil jij dat de opleidingen in je eigen werkplaats gevolgd worden? Dat kan! Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.