Lasdiploma

Lasdiploma behalen

NIL erkend Lasdiploma

Behaal nu jouw lasdiploma

Lasschool.nl is sinds 2003 erkend opleidingspartner van het NIL (Het Nederlands Instituut voor Lastechniek). Behaal je lasdiploma in TIG, MIG, MAG, BMBE (booglassen met beklede elektrode) of autogeen lassen. Wij geven de lasopleidingen van niveau 1 t/m 4.
Het NIL lasdiploma is een leven lang geldig.

Een druk leven en jezelf ook nog blijven ontwikkelen?

Wij begrijpen dat jij je lasdiploma wilt behalen op het moment dat het jou uitkomt. Start daarom wanneer het jou past, in maart of november, tuurlijk is het mogelijk! Daarnaast wil je je lessen volgen naast de drukke planning op je werk of je drukke priveleven. Volg daarom je opleiding overdag, in de avond of op zaterdag.

Begeleiding door ‘vakidioten’ en een erkend diploma

Bij Lasschool.nl krijg je les van docenten met jarenlange werkervaring, welke zelf nog dagelijks actief zijn in het werkveld! Naast hun passie voor lassen hebben ze ook een passie voor lesgeven. De ideale combinatie om jou succesvol naar het diploma te begeleiden!

lasdiploma
Lasdiploma
9

Behaal je diploma in TIG, MIG, MAG, BMBE of Autogeen lassen.

9

Ieder lasproces heeft zijn eigen diploma’s van niveau 1 t/m 4.

Een leven lang geldig.

9

Om een lasdiploma te behalen neem je deel aan het theorie- en praktijkexamen. Wil je geen theorie-examen doen, maar wel een erkend document behalen? Kies dan voor de NIL praktijkverklaring, hierbij neem je alleen deel aan het praktijk-examen.

Lascertificaat
9

Lasschool.nl is gemachtigd door Det Norske Veritas (DNV) om lascertificaten af te nemen.

Voor lasserskwalificaties (LK)

Voor lasmethodekwalificaties (LMK)