Lasdiploma behalen in Utrecht

NIL-erkend en service gericht, alles geregeld & volledig ontzorgd!

Word lasser

Behaal jouw lasdiploma in Utrecht!

Wil jij leren lassen of verder doorgroeien?

Wij leiden zowel beginners als professionals op. De Lasschool is hét NIL erkend lasinstituut en geeft opleidingen van niveau 1 t/m 4.

Waarom medewerkers opleiden?

Dat is een veelgestelde vraag. Voor kennisorganisaties is het aanbieden van opleidingen vaak een no-brainer, maar sommige organisaties zien het opleiden of trainen van personeel als een kostenpost. Dat laatste is natuurlijk waar; scholing van personeel kost nu eenmaal geld.

Je kunt het echter ook zien als een investering waarmee je op andere vlakken juist kosten bespaart. Je investeert immers in de kennis van het personeel en daarmee dus in de groei en ontwikkeling van het bedrijf.
Kortom, het trainen en ontwikkelen van medewerkers heeft vele voordelen:

Scholing bevordert de groei van de organisatie

Hogere kwaliteit en een betere concurrentiepositie
Medewerkers zijn gemotiveerder en loyaler
Door scholing een aantrekkelijke (toekomstige) werkgever

Het verschil tussen ons en andere opleiders

Lasschool.nl is in 2003 is gestart door ondernemers voor ondernemers. Wij hebben gezien dat persoonlijke begeleiding tijdens het opleidingsproces zeer belangrijk is om de bedrijfsdoelen te behalen. Zonder verrassingen achteraf.
Wij leveren kwaliteit welke zich vertaald naar de werkvloer.

U kunt bij ons terecht voor NIL-erkende lasopleiding van niveau 1 t/m 4 in de volgende processen:

TIG-lassen
MIG-lassen
MAG-lassen
Autogeen lassen
→ Booglassen met beklede elektrode

Niveaubepaling

Het kan zijn dat de medewerker(s) al kunnen lassen maar je niet weet op welk niveau. Wanneer u het lasniveau niet zeker weet kunnen wij middels een niveaubepaling advies geven over het passende startniveau.

lasdiploma utrecht

Start wanneer het jou uitkomt, op het moment dat het jou uitkomt!

Dagopleiding

Op korte termijn je opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 lasdiploma Utrecht.

Avondopleiding

Je lasopleiding volgen naast je drukke baan? Volg je lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Je werk en privé prettig combineren met het volgen van je lasopleiding.

Waardering en binding

Door scholing heeft het personeel meer waardering voor en binding met de werkplek, is men gemotiveerder en blijft men loyaler aan de organisatie. Dat komt indirect natuurlijk ook doordat scholing en opleiding voor betere groeikansen binnen het bedrijf zorgen. Uit statistieken blijkt dat bij bedrijven die scholing voor personeel aanbieden het verloop onder het personeel lager is. En dat is goed voor het imago van de organisatie.

Reorganisatie

Ook wanneer je bedrijf net uit een reorganisatie komt kan het interessant zijn om personeel op te leiden. Na een reorganisatie kan het immers zo zijn dat diverse mensen niet meer op de juiste plek zitten. In dat geval kun je personeel opleiden of omscholen om hen op die manier inzetbaar te maken voor een andere functie of andere werkzaamheden. Daarmee kun je als organisatie toch bepaalde doelen realiseren zonder dat er mensen aangenomen worden.

Binding, imago, interessant & betrouwbaar

Bedrijven die inzetten op leren en ontwikkelen van medewerkers plukken daar de vruchten van in de (arbeids)markt. Mogelijkheden tot het volgen van opleidingen en trainingen worden door toekomstige werknemers immers als pluspunt van de organisatie gezien.
Scholing van personeel zorgt, zoals hierboven genoemd, voor meer binding van je personeel en dat heeft weer impact op je imago als werkgever. De organisatie wordt daardoor sneller als interessant en betrouwbaar gezien door toekomstige medewerkers. Start nu en behaal lasdiploma Utrecht.

lasopleiding op maat
TIG lasopleidingen
TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.
mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen
MIG lassen aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.
mag lassen
MAG lassen staal. NIL niveau 1 t/m 4.
elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)
Elektrode lassen staal of RVS. NIL niveau 1 t/m 4.
autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen
Autogeen lassen NIL niveau 1 t/m 4.