Lascursus Zwolle

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Word lasser

Lastrainingen en lascursussen bij Lasschool.nl

Wij jij door middel van een lastraining of lascursus verder (door)ontwikkelen als lasser? Of ben je helemaal nieuw in het vak en wil je de basis leren? je bent op de juiste plek!

Wij leiden zowel professionals als beginnende lassers op. Dit doen wij met NIL erkende lascursussen van niveau 1 t/m 4. Deze lascursussen worden afgerond met een erkend diploma.

Ook geven wij lastrainingen op maat. De inhoud en duur worden samengesteld op basis van jouw niveau en leerdoelen.
Zo kun je bijvoorbeeld vragen hebben over het instellen van de parameters, een laspositie of materiaalkunde.

Lascursus Zwolle

Zowel de TIG, MIG, MAG, BMBE en autogeen lascursussen als de cursus tot Visueel Lasinspecteur worden gegeven in onze vestiging Harderwijk, nabij Zwolle.
Heb je specifieke leerdoelen voor een project of aanvullende vragen? Laat het ons weten zodat wij jou hierbij kunnen helpen.

Waarom Lasschool.nl?

Onze docenten zijn echte ‘vakidioten’. Ze zijn zelf dagelijks actief als lasser en altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Natuurlijk hebben ze een passie voor het overbrengen van lastechnische kennis, maar het is belangrijk dat ze zelf nog op de werkvloer actief zijn.

Daarnaast kun je je lascursus beginnen wanneer het jou uitkomt, dat is het makkelijke van ons continu rooster.

Wat jij moet weten over Lasschool.nl

Coöperatie Lasschool.nl is lastechnisch opleider sinds 2003 met 3 praktijklocaties verdeeld in Nederland. De vestigingen bevinden zich in Nieuwegein, Harderwijk en Eindhoven. Lascursus Zwolle: Bent u gevestigd in of woont u in Zwolle? Onze vestiging in Harderwijk is dan slechts een half uurtje bij u vandaan. Liever niet reizen, dan bieden wij uiteraard ook in-company lascursussen.

Wij bieden lascursussen welke erkend zijn door het Nederlands Instituut voor Lastechniek (NIL). Wanneer het theorie en praktijkexamen positief worden afgerond ontvang je een NIL lasdiploma.

Wil je geen diploma behalen? Wij bieden ook lastrainingen op maat.

Wil je aan de slag of verder doorgroeien als TIG lasser, MIG lasser, MAG lasser, elektrode lasser of autogeen lasser? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Wij werken samen met de meest ervaren docenten van hoog niveau die opleiden tot echte vakkrachten.

lascursus Zwolle

25Kunnen hobbyist lassers ook deelnemen aan onze lascursussen?

Wij bieden opleidingen voor iedereen of je nu een beginnende hobbyist of gevorderd bent in het lassen.
Twijfel je over welk lasproces het beste bij jou of je werkzaamheden past?

Kom naar de introductieavond en maak kennis met twee lasprocessen.

Opleidingsmomenten

Lasschool.nl bied meerdere opleidingsmomenten aan waarop je de lascursus of training kan volgen. De opleidingsmomenten zijn overdag, in de avond en op de zaterdag.

Ook hebben wij een online leeromgeving ontwikkeld, zo kun je je NIL theorie leren waar en wanneer het jou uitkomt.

Overdag – Voor cursisten die een niveau 1 of 2 volgen geld een duur van slechts 8 dagen en voor niveau 3 en 4, 10 dagen

Zaterdag – Voor cursisten die een niveau 1 of 2 volgen geld een duur van slechts 8 dagen en voor niveau 3 en 4, 10 dagen

Avond – Voor cursisten die een niveau 1 of 2 volgen geld een duur van slechts 15 avonden en voor niveau 3 en 4, 10 avonden

lasopleiding op maat
TIG lasopleidingen

TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen

MIG lassen aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mag lassen

MAG lassen staal. NIL niveau 1 t/m 4.

elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)

Elektrode lassen staal of RVS. NIL niveau 1 t/m 4.

autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen

Autogeen lassen NIL niveau 1 t/m 4.