Lascursus voor beginners

BMBE – Elektrode lassen – TIG lassen – MIG lassen – MAG lassen – Autogeen lassen

Leren lassen

Ben je nog geen ervaren lasser en daarom op zoek naar een lascursus voor beginners?

Opleidingscentrum Lasschool biedt lascursussen van niveau 1 tot 4. Wij geven lasopleidingen in de volgende lasprocessen:

• TIG-lassen;
  • MAG-lassen;
  • MIG-lassen;
  • Autogeen lassen;
  • BMBE / elektrode lassen.

Opleidingscentrum Lasschool is erkend en gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethodekwalificaties. Met behulp van onze opleidingen behaalt u de juiste lasserskwalificatiecertificaten. U hoeft zich dus geen zorgen meer te maken of u een opdracht mist door het ontbreken van de juiste certificaten.

Kies voor een Bewijs van deelname
Wil je leren lassen voor je hobby? Dan kies je voor een training op maat.

Of kies voor een NIL erkend diploma
Als geen ander weten wij dat de lasindustrie zich blijft ontwikkelen. Innovatie, hogere eisen en nieuwe technieken zorgen ervoor dat certificatie een must is. Loop geen opdrachten mis en neem contact op met Opleidingscentrum Lasschool voor het bepalen van de door u gewenste lasopleiding.

Maar waarom zou u nog meer voor ons moeten kiezen? Wij kennen een slagingspercentage van 98%. Instructeurs met werkervaring gaan aan de slag, zodat u vertrouwd en snel uw lasdiploma kunt halen. Dit kunt u wel binnen 8 dagen! Bovendien denken wij met onze cursisten mee. U kunt daarom bij ons terecht overdag, in de avond én op zaterdagen. Geen zorgen meer dat u een les mist, u kunt namelijk altijd bij ons terecht!

Contact
Heeft u vragen over onze lasopleidingen? Wilt u direct beginnen met een lascursus? Beginnende of verder gevorderd: voor iedere lasopleiding komt u naar Opleidingscentrum Lasschool!

Graag op de hoogte blijven van onze diensten? Schrijft u zich dan in voor onze nieuwsbrief of volg ons op de sociale media. Via Facebook of Linkedin komt u achter alle laatste nieuwtjes van de Lasschool.

Opleidingsmomenten en leslocaties

Dagopleiding

Op korte termijn je opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 diploma.

Avondopleiding

Je lasopleiding volgen naast je drukke baan? Volg je lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Je werk en privé prettig combineren met het volgen van je lasopleiding.

Harderwijk

Westeinde 100
3844 DR Harderwijk

Eindhoven

Ekkersrijt 1416
5692 AK Eindhoven

Opleiding op locatie

Les in je eigen werkplaats op je eigen lasapparaten.

Met examen

NIL Diploma

Wanneer je slaagt voor zowel je theorie- als praktijkexamen, ontvang je het NIL diploma van het proces en niveau waarin je examen hebt gedaan. Een NIL lasdiploma is een leven lang geldig.

Wanneer je slaagt voor je praktijkexamen, ontvang je een praktijkverklaring. Wil je binnen 2 jaar toch een diploma behalen dan kun je alsnog deelnemen aan een theorie-examen. Als je bent geslaagd dan kun je je praktijkverklaring omwisselen voor een diploma.

Zonder examen

Lastraining op maat

Wanneer je geen diploma wilt behalen kies je voor een lastraining op maat. Deze word op basis van jouw wensen en leerdoelen samengesteld. Na afloop ontvang je een bewijs van deelname.