Lascursus Nieuwegein

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Lascursus Nieuwegein

Heb jij interesse om een lascursus te volgen in Nieuwegein? Wil je verder doorgroeien of gecertificeerd lasser worden, dat kan bij Lasschool.nl. Naast de lascursussen bieden we bij onze vestiging in Nieuwegein nog veel meer.

Lascursus op maat

Bij lascursus in Nieuwegein kun je kiezen voor een op maat samengestelde lastraining die wij individueel per cursist samenstellen.
De inhoud en duur worden hierbij samengesteld op basis van uw wensen en leerdoelen.

Lascursus voor beginner en professional

Bij onze Lasschool in Nieuwegein hebben we uiteenlopende cursisten. Van beginners die huis-tuin-keuken projecten willen lassen tot professionals die zich voor hun beroep willen doorontwikkelen met een DNV certificering of niveau 4 diploma.

Bij onze vestiging Nieuwegein bieden wij de mogelijkheden om alle cursisten en bedrijven van dienst te zijn, of je nu nieuw bent in het vak of al een ervaren lasser bent.

lascursus Nieuwegein

Korte lascursus of volledig traject

Onze lascursus in Nieuwgein is ideaal voor mensen die de vaardigheden het liefst zo snel mogelijk willen toepassen. Loop je tijdens je project ergens tegenaan dan staan we altijd voor je klaar. Bij de korte lascursus ontvang je een Lasschool certificaat na afronding.

Voor professionals bieden wij volledige trajecten, van een lasopleiding van niveau 1 tot de kaderopleiding International Welding Practitioner IWP.

DNV certificeringen

Tegenwoordig eisen klanten steeds hogere eisen aan lassers, afhankelijk van het project kan het daarom vereist zijn gecertificeerde lassers te hebben.
Het kan zo zijn dat je veel ervaring hebt als lasser maar nog geen certificering hebt, dan kunnen wij je helpen de juiste certificering te behalen.

Lascursus Nieuwegein: NIL erkend

Onze lasopleidingen zijn NIL erkend (Nederlands Instituut voor Lastechniek). Na positieve afronding van het theorie- en praktijkexamen ontvang je het NIL diploma. Het NIL diploma is een leven lang geldig en is verdeel in 4 niveaus. Niveau 1 voor beginners en niveau 4 voor de absolute professional.

Lasprocessen

Wij bieden onze lasopleidingen in verschillende lasprocessen. Deze zijn BMBE/ elektrode , Autogeen, MIG (aluminium), MAG (staal en RVS) en TIG lassen. Ieder lasproces wordt voor andere toepassingen ingezet. Welk proces het beste bij je past is afhankelijk van jouw laswerkzaamheden of lasproject.

Onze docenten hebben veel kennis en praktijkervaring, ze zijn zelf nog dagelijks actief als lasser.

elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)

Lascursus Nieuwegein: Elektrode lassen staal of RVS. NIL niveau 1 t/m 4.

autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen

Lascursus Nieuwegein: Autogeen lassen NIL niveau 1 t/m 4.

lasopleiding op maat
TIG lassen

Lascursus Nieuwegein: TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen

Lascursus Nieuwegein: MIG lassen aluminium. NIL niveau 1 t/m 4.

mag lassen

Lascursus Nieuwegein:MAG lassen staal. NIL niveau 1 t/m 4.

Online leren theorie

Wij zijn de enige las technische opleider met een online leeromgeving. Je hebt de optie om je theoretische leerstof online te kunnen volgen. Hierdoor kun je 24/7 theorie leren en jezelf testen, of je nu op de bank of in de bus zit.

Lasschool.nl, sinds 2003 jouw kennispartner

Coöperatie Lasschool.nl is jouw lastechnische kennispartner. Met meerde vestigingen verspreid over Nederland in Nieuwegein, Harderwijk, en Eindhoven staan we voor je klaar. Toch niet in de buurt? Neem dan contact met ons op voor een lasopleiding of lastraining bij jou op locatie.