Lascursus Aalsmeer

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Word lasser

Start nu met je lascursus

Lasschool is sinds 2003 de opleider voor zowel beginners als professionals. Ongeacht je niveau kun je bij ons terecht, wij geven NIL lasopleidingen van niveau 1 t/m 4. Ook geven we korte beginners cursussen. Professionals volgen bij ons de opleiding tot visueel lasinspecteur VTw en de opleiding tot meesterlasser IWP.

Waarom kiezen voor Lasschool.nl?

Het niveau van onze docenten is zeer hoog, ze blijven zich ontwikkelen en zijn zelf nog dagelijks actief in het werkveld en niet alleen maar lasdocent. Hierdoor zijn we ook uitermate tevreden over de slagingspercentages en het uiteindelijke kennisniveau.

Je kunt je lascursus starten wanneer het jou uitkomt, op het moment dat het jou uitkomt. Is het behalen van een diploma voor jou niet noodzakelijk? Kies dan voor een lastraining op maat. De inhoud en duur stellen we in overleg samen. Je krijgt praktijkgerichte les waarbij je echt aan de slag gaat met het vak!

Woon jij in (de buurt van) Aalsmeer of ben je hier met je bedrijf gevestigd en zoek je een goede lasopleider? Dan kun jij bij ons terecht! Onze vestiging in Nieuwegein goed te bereiken vanuit de regio Aalsmeer, de reistijd is ongeveer 35 minuten met de auto.

Lascursus Aalsmeer

Dagopleiding

Op korte termijn je opleiding afronden? Behaal in 8 weken een NIL niveau 1 of 2 diploma.

Avondopleiding

Je lasopleiding volgen naast je drukke baan? Volg je lasopleiding in de avonduren.

Zaterdag opleiding

Je werk en privé prettig combineren met het volgen van je lasopleiding.

lasopleiding op maat
TIG lascursussen

TIG lassen staal, RVS of aluminium. NIL lascursus Aalsmeer niveau 1 t/m 4.

mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen

MIG lassen aluminium. NIL lascursus Aalsmeer niveau 1 t/m 4.

mag lassen

MAG lassen staal. NIL lascursus Aalsmeer niveau 1 t/m 4.

elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)

Elektrode lassen staal of RVS. NIL lascursus Aalsmeer niveau 1 t/m 4.

autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen

Autogeen lassen NIL lascursus Aalsmeer niveau 1 t/m 4.