Cursus lassen voor beginners

TIG – MIG – MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

LEREN LASSEN

Cursus lassen voor beginners

Lasschool.nl is sinds 2003 de las technisch opleider voor iedereen!
Van beginners en hobbyisten die net beginnen aan het leren van nieuwe skills tot de echte professionals die gaan voor de IWP opleiding tot meesterlasser. En natuurlijk ook iedereen hier tussen in.

Wij hebben passie voor lassen en willen onze kennis graag delen.

Cursus lassen voor beginners en hobbyisten

Wil jij graag de eerste stap in de lastechniek zetten? Dat kan door middel van een korte beginnerscursus of een lasopleiding met diploma. Wij hebben een continu rooster, dus je kunt op korte termijn starten!

Daarnaast kun je bij onze lasopleidingen gebruik maken van de €1000 STAP subsidie.
Hierdoor zijn 4 van onze opleidingen geheel kosteloos!

Praktijkgericht en les van echte lassers

De instructeurs van Lasschool zijn nog dagelijks actief in het werkveld. Ze hebben jarenlange ervaring en doen nog steeds nieuwe inzichten op. Wil je echt leren lassen? Start nu, ga praktijkgericht aan de slag in je eigen cabine!

lascursus voor beginners mag
lascursus voor beginners elektrode