Lasopleiding volgen dichtbij Apeldoorn?

TIG – MIG- MAG – Autogeen – BMBE Elektrode lassen

Word lasser

Welke lasopleidingen bieden wij als lasschool?

Lasschool.nl is sinds 2003 jouw opleidingspartner! Wij zijn een NIL erkend opleider en bieden een uitgebreid pakket aan lasopleidingen. De lasprocessen die je bij ons kunt volgen zijn BMBE, MAG, MIG, TIG en autogeen lassen van niveau 1 t/m 4.

Ben jij een beginner en is een diploma niet noodzakelijk? Kies dan voor een lastraining op maat. De inhoud stellen we in overleg samen, wel zo makkelijk.

Keuzeaanbod lasopleidingen regio Apeldoorn:

lasopleiding op maat
TIG lasopleidingen

Lasopleiding Apeldoorn
NIL niveau 1 – staal, rvs of alu
NIL niveau 2 – rvs of alu
NIL niveau 3 – rvs of alu
NIL niveau 4 – rvs of alu en ongeleerd staal

mig-lassen-lasopleidingen-lasschool
mig lassen

MIG lassen aluminium. Lasopleiding Apeldoorn NIL niveau 1 t/m 4.

mag lassen

Lasopleiding Apeldoorn NIL niveau 1, 2, 3 en 4.
Niveau 4 kun je volgen in pijp, plaat of RVS.

elektrode lassen lasschool lasopleiding
elektrode lassen (BMBE)

Lasopleiding Apeldoorn NIL niveau 1, 2, 3 en 4 booglassen
Beklede elektroden in staal of RVS.

autogeen lassen leren lasopleiding
autogeen lassen

Lasopleiding Apeldoorn Autogeen NIL niveau 1, 2, 3 en 4.

Opleidingsmomenten

Volg je lasopleiding of lascursus wanneer het jou uitkomt. Bij onze lasschool kun je kiezen uit drie opleidingsmomenten, zo is er altijd wel een passende mogelijkheid naast je drukke werk of privé-leven. Kies voor les overdag, in de avond of zelfs op de zaterdagen. Daarnaast kies je zelf op welke datum je wilt starten met je lasopleiding waarbij je ook kunt kiezen voor 2 lesmomenten per week.

Lasschool.nl de enige NIL erkende lasopleider met een online leeromgeving. Dit betekent dat je de theoretische lesstof ook online kan leren waar je ook bent, of dat nu thuis is of in de bus.

Combi lasopleiding

Wanneer je aan het werk wilt als lasser kan de werkgever vragen om zowel het lasdiploma van niveau 1 als 2. Voor deze personen hebben wij de combi lasopleiding. Hierbij kan de korting voor niveau 1 en 2 oplopen tot 345 euro!

Binnen 2 maanden je diploma

Wanneer je kiest voor een niveau 1 of 2 dagopleiding behaal je je NIL diploma binnen slechts 8 dagen. Een niveau 3 of 4 diploma behaal je binnen 10 dagen.

Omdat de avondlessen kortere lesmomenten hebben duren deze langer. Alsnog kun je binnen 15 avonden je niveau 1 of 2 lasiploma behalen en binnen 25 avonden je niveau 3 of 4 lasdiploma.

Voor zowel particulieren als bedrijven

Lasschool.nl heeft passie voor lastechnisch onderwijs. Beginners als hobbyisyten leren wij de beginselen van het lassen. Professionals leiden wij op tot niveau 3/4 of een kaderopleiding zoals visueel lasinspecteur of International Welding Practitioner.

Lascursus op maat

Lascursus op maat is voor de mensen die willen groeien als lasser, maar voor wie het niet nodig is om een lasdiploma te behalen. Start vanaf jouw huidige niveau. Altijd passend, of je nu enige ervaring hebt of juist helemaal niet. Wij passen de lesstof aan op jouw niveau en snelheid/voortgang.

Wij kunnen jou overal mee helpen, welke vragen je ook hebt. Wil je leren lassen, heb je specifieke vragen of wil je juist verder doorgroeien als lasser? Neem contact met ons op!

Over Lasschool.nl Regio Apeldoorn

Lasschool.nl heeft meerdere vestigingen, maar geeft ook incompany lasopleidingen. Woon of werk jij in de regio Apeldoorn? Kom dan naar onze vestiging in Harderwijk, je bent er binnen 30 minuten met de auto.

Reis je met het OV? Geen probleem, het station is 5 minuutjes lopen. Bekijk jouw reis op 9292 OV.