Kortingen voor Covebo zzp’ers

Lasopleidingen, trainingen en certificeringen

Persoonlijke kortingen

Covebo ZZP’ers

Lasschool.nl werkt samen met Covebo. Wij begrijpen dat u als ZZP’er uw kennis op peil wilt houden en verbreden.
Of u nu uw werkveld wilt uitbreiden door zich te verdiepen in een ander lasproces, in een specifieke laspositie wilt kunnen lassen of voor een project een LK of LMK nodig hebt, wij staan voor u klaar.

Lasschool.nl is sinds 2003 NIL erkend opleidingspartner en door het DNV gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethodekwalificaties. Naast de NIL lasopleidingen voeren wij ook niveau bepalingen (nulmeting) uit, trainingen op maat, naar wens van u of uw opdrachtgever.

Wilt u geen volledige opleiding maar wel een onafhankelijke-praktijkverklaring uitgegeven door het NIL? Ook hiervoor kunt u bij ons terecht.

Als ZZP’er via Covebo ontvang jij altijd 10% op lastrainingen.

Lastraining starters

10% Covebo korting:

10% Covebo korting

Deelbetalingen mogelijk

Avondschool

Praktijkgericht - 6 avonden

Inhoud naar keuze

In overleg stellen we de inhoud samen, zoals de lasverbindingen en posities.

Staal

Tarief is exclusief btw.

Lastraining professionals

10% Covebo korting:

10% Covebo korting

Deelbetalingen mogelijk

Avondschool

Praktijkgericht - 6 avonden

Inhoud naar keuze

In overleg stellen we de inhoud samen, zoals de lasverbindingen en posities.

Staal

Tarief is exclusief btw.

NIL handvaardigheid

Wij zijn een NIL erkend lastechnisch opleidingsinstituut. Je kunt bij ons een diploma of praktijkverklaring behalen voor TIG, MIG, MAG, Elektrode of Autogeen lassen. De NIL erkende handvaardighheidsopleidingen kun je volgen vanaf niveau 1 t/m 4.

certificeringen lassen LMK LK
Certificering

Wij zijn gemachtigd tot het afnemen van lasserskwalificaties en lasmethode- kwalificaties onder toezicht van Det Norske Veritas (DNV).

lasopleiding op maat
Nulmeting of lastraining op maat

Niveau bepaling (nulmeting) of training op maat naar wens van u of uw opdrachtgever.

visueel lasinspecteur

De meest voorkomende lasonvolkomenheden in een vroeg stadium voorkomen? Word Visueel Lasinspecteur.

hygienisch lassen voedeingsmiddelenindustrie
hygienisch lassen

Productaansprakelijkheid is iets waar nog veel bedrijven onvoldoende rekening mee houden. Veel terugroepacties vinden hun oorzaak o.a. in onbenullige productiefouten die op de werkvloer ontstaan zijn.
Bij controles in de markt, blijkt meer dan 30% van de gemaakte lassen slecht zijn.

dnv-gl-certificeringen

Lasschool.nl is een NIL erkend opleidingsinstituut en geaccrediteerd door DNV.

Harderwijk

Westeinde 100
3844 DR Harderwijk

Eindhoven