dec 17, 2019 | Lasschool

Ladies Night

Na de succesvolle Ladies Night waarbij de dames zelf werkstukken hebben gemaakt én mee naar huis namen, organiseren wij deze avond opnieuw!

Op 20 januari van 18:00 tot 21:00 uur word er weer een Ladies Night georganiseerd in samenwerking met Hercules Services B.V.

Na ontvangst zal er begonnen worden met een hapje en een drankje. Daarna vervolgen we onze weg naar de Lasschool en gaat het beginnen! Er zal er een stukje theorie gegeven worden waarna er echt gelast gaat worden. Uiteraard eindigen we de avond met een heerlijk diner en bubbels!

Wilt u deze geweldige avond ook niet missen? Schrijf u dan op tijd in, i.v.m. beperkte aantal plaatsen.
De kosten zijn €75,- per persoon.