VIP lounge ticket

[vc_row][vc_column][vc_images_carousel images=”3704″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]Wil jij op 7 maart de eerste officiële wedstrijd op het vernieuwde circuit van Zandvoort vanuit de Red Bull VIP Lounge beleven? Wanneer je onze LinkedIn pagina volgt en je inschrijft via onderstaand contactformulier maak je kans om op 7 maart de eerste officiële wedstrijd op het vernieuwde circuit van Zandvoort te beleven. Wij verloten iedere dag t/m vrijdag 6 maart tickets![/vc_column_text]

Final 4 – Zandvoort Reborn

Het Winter Endurance Kampioenschap bestaat uit drie wedstrijden. Final 4 – Zandvoort Reborn- vormt de finale en deze dag heeft Lasschool.nl de VIP Lounge van Red Bull gehuurd.

Volledig verzorgd

Voorafgaand aan de wedstrijd kunt u een wandeling maken op de starting grid tijdens de grid walk. Tijdens de wedstrijd kunt u op de foto gaan met de originele raceoverall van Max en genieten van de lunch, drankjes en meer aan de Red Bull bar.

Inschrijven

[vc_message color=”info” style=”square”]Lasschool.nl verloot 100 tickets. Schrijf je op tijd in, maar vergeet onze LinkedIn pagina niet te volgen!
[/vc_message][vc_column_text]

[contact-form-7 id=”3747″ title=”Inschrijven Final 4 VIP Lounge LI”]