Financieringsoplossingen

[rev_slider alias=”slider-2″ slidertitle=”Slider 2″][/rev_slider]

Financieringsoplossing

Covid-19 raakt al onze klanten, daarom gaan wij van Lasschool.nl u in deze moeilijke tijden helpen.

De Covid-19 crisis heeft bij alle bedrijven en ZZP’ers gevolgen voor de liquiditeit. Daarnaast bent u zich er uiteraard ook van bewust dat stilstand hetzelfde is als achteruitgang dus is het belangrijk om uzelf en/of uw medewerkers te blijven ontwikkelen.

Voor een opleiding moet u natuurlijk betalen binnen een vaste termijn, maar om ervoor te zorgen dat uw opleiding toch van start kan laten gaan komen wij, als eerste en enige lasschool, met een oplossing.

Coöperatie Lasschool.nl Nederland U.A. heeft een financieringsvoorstel ontwikkeld ter ondersteuning van al onze klanten:

5 gelijke maandelijkse termijnen

Aanbetalen:

• 50% aanbetalen.
  • 5 gelijke maandelijkse termijnen.
  • Geen rente.
  • Geen boete bij vertraging in samenspraak.
  • Op basis van automatische incasso.
  • Eenmalige stornering is zonder verdere gevolgen.
  • Bij stornering meer dan één keer gaan we in samenspraak op zoek naar een andere oplossing.
  • Het diploma blijft altijd eigendom van Lasschool.nl tot de volledige factuur betaald is.

opleidingsmomenten-lasschool-lasopleidingen

Opleidingsmomenten: overdag, 's avonds of op zaterdag uw opleiding volgen

lasschool-lasopleidingen-blije-cursisten

tevreden cursisten

Baangarantie

Wanneer u zich wilt omscholen of op zoek bent naar een nieuwe uitdaging kunt u in aanmerking komen voor baangarantie.

lasschool-17-jaar-ervaring-lasopleiding

jaar ervaring

Volg uw lasopleiding op een locatie naar keuze:
• Nieuwegein
• Harderwijk
• Eindhoven
• Lelystad

Indien uw bedrijf de keuze maakt meerdere werknemers op te leiden dan kunnen wij dit binnen uw bedrijf verzorgen.

Selecteer de datum en tijd wanneer u teruggebeld wilt worden. Wij contacteren u omstreeks het geselecteerde tijdsstip.
    [datetimepicker]

Ja, schrijf mij in voor de nieuwsbrief.
    JaNee